برق و صنعت مارولین

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برق و صنعت مارولین

برق و صنعت مارولین   تولید کننده بست کمربندی پلاستیکی و پخش کلیه لوازم تابلوهای برق صنعتی در ایران این کارخانه در سال ۱۳۷۷تاسیس گردید و تجربه کافی در زمینه ی اتصالات برق صنعتی دارد در ضمن این کارخانه دارای ۴۱۰ پرسنل مجرب  و آموزش دیده و فنی می باشد. مارولین در زمینه ی تولید کابل شوهای مسی، برنجی، آلمینیوم و بی متال طبق استاندارد آلمان فعالیت می نماید  این شرکت وارد کننده و پخش کننده محصولاتی از قبیل گلند،فنر سیم کشی، سر سیم، شماره سیم، ابزارآلات، بست کمربندی، لوله خرطومی، روکش حرارتی و نوار

بست پلاستیکی (کمربندی) 

بست های پلاستیکی (کمربندی) مخصوص جمع کردن و کنار هم قرار دادن بسیاری از چیز ها مانند کابل،مفتول و...

بست های پلاستیکی (کمربندی)از آنگونه از اجناسی است که در تمام جعبه های ابزار موجود است و بسیار کاربردی است.

محصولات وارداتی در انواع برند ها و در سایز های مختلف به همراه اطلاعات و قیمت.

بست های کمربندی پلاستیکی نیز بنا به کاربرد، خود به دو گروه تقسیم می شوند:

  • بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۶ (پلی آمید ۶۶): این نوع بست کمربندی پلاستیکی برای استفاده در مصارف عمومی، اما محیطهای بسته و به دور از آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع بست ها در مقابل اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم نبوده و در اثر تابش طولانی مدت اشعه خورشید دچار پوسیدگی می شوند. بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۶، عمدتا دارای رنگ طبیعی پلی آمید ۶۶ (متمایل به رنگ سفید) می باشد، اما رنگ های دیگر نیز بنا به درخواست قابل ارائه است.
    • بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۴ (پلی آمید ۴۶): این نوع بست کمربندی پلاستیکی در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است و می تواند مدت زمان طولانی در معرض اشعه خورشید قرار گرفته و مقاومت داشته باشد. از این رو، استفاده از این بست کمرنبدی در محیط های باز توصیه می گردد. این نوع بست کمربندی پلاستیکی از جنس نایلون ۶/۴ و دارای رنگ مشکی می باشد

بست های کمربندی پلاستیکی، همانند دیگر محصولاتی که از پلی آمید ساخته شده اند، نسبت به شرایط محیطی حساس و تاثیر پذیر هستند. بنابر این باید در محیط خشک و خنک انبارش شوند. این محصولات در کیسه های خاء شده بسته بندی شده و ضروری است تا قبل از زمان استفاده در این نوع بسته بندی نگهداری شوند. بهترین زمان مصرف بست کمربندی پلاستیکی بعد از باز کردن بسته بندی خاء، ۳۰ روز می باشد.

برق صنعت مارولین را به ادرس وب سایت  :

www.marrolin.ir

بازدید نمایید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 1221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : سه شنبه 18 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی